Fietslease, dat is slim en snel geregeld!Het is belangrijk om eerst te bepalen welke vorm van financieren of leasen het beste aansluit bij uw persoonlijke wens. U kunt kiezen uit een Fiets Privé Lease, een Leasefiets via de werkgever of een Zakelijke leasevorm. Als u een vorm heeft bepaald kunt u uw nieuwe Fiets uitzoeken en een aanvraag indienen. Na het indienen van uw aanvraag vind er een acceptatietoetsing plaats. Per product zijn er verschillen in het acceptatieproces één en ander wordt per product uitgelegd. Is uw aanvraag goedgekeurd ontvangt u digitaal, per mail contracten die u moet onderteken en terugsturen. Zodra wij de getekende contracten retour hebben zal alles worden gecontroleerd, waarna bij goedkeuring uw fiets bij de door u opgegeven fietsleverancier/fabrikant zal worden besteld. Vanzelfsprekend wordt uw fiets 100% rijklaar en afgesteld aan u afgeleverd. Aan uw aanvraag wordt zeer veel zorg en aandacht besteed. Inmiddels hebben wij in 4 jaar tijd ruim 10.000 fietsliefhebbers aan een nieuw vervoermiddel mogen en kunnen helpen, dit is iets waar wij als Team van DeLeaseWinkel trots op zijn. Wij wensen u veel succes bij het uitzoeken van uw nieuwe fiets. Het Team van DeLeaseWinkel. |
Fiets Privé LeaseOnbezorgd fietsplezier in de meest uitgebreide vorm doet u als particulier met het Fiets Privé Lease. ► MET FIETS PRIVÉ LEASE LEVER JE AAN HET EINDE VAN HET CONTRACT GEWOON JE FIETS WEER IN, MAAR HEM OVERNEMEN MAG OOK.VOOR ALS JE PRIVÉ, ALLEEN WIL BETALEN VOOR GEBRUIK. |
Fietslease via de werkgeverOnbezorgd fietsplezier in de meest uitgebreide vorm kan via de werkgever. ► MET EEN LEASEFIETS VAN DE ZAAK, KAN JE OP ANDERMANS KOSTEN LEKKER TRAPPEN NAAR DE BAAS.VOOR ALS JE PRIVÉ EEN LEASEFIETS VAN DE WERKGEVER MAG RIJDEN, MET MAAR 7% BIJTELLING. |
|
Bakfietsen
We sjouwen wat af. Zou het niet mooi zijn, als we dat kunnen doen zonder de straten te verstoppen en de lucht te vervuilen? Dat zou het zeker. En dankzij onze gloednieuwe Cargo Hybrid kan het ook. Een echte werkfiets. Spullen of kinderen, het kan allemaal mee. Uiteraard zonder in te leveren op rijeigenschappen, laat dat maar aan onze ervaren framebouwers over. En aan Bosch, want hun nieuwe CX aandrijflijn is echt next-level. Licht en klein, maar tegelijkertijd sterker dan ooit. Ideaal in combinatie met de extra sterke Cargo versnellingsnaaf van Enviolo. En met de ??n of twee krachtige 500 Wh accu's ben je niet snel uitgetrapt. Het vertragen is trouwens ook goed geregeld, met krachtige vierzuigerremklauwen. Zegt je niks? Onthoud dan maar, dat deze schijfremmen jou en je fiets plus bagage altijd snel en veilig tot stilstand brengen, zelfs als het regent. Het 27.5 inch achterwiel en het kleine maar extreem stevige 20 inch voorwiel rollen op volumineuze ballonbanden, voor maximaal comfort en grip, ook als je vol beladen bent. Met als extra zekerheid een verende voorvork aan de voorkant. Zo voorkomen we, dat je passagiers of je lading gaan stuiteren als je tramrails of een verkeersdrempel kruist. De bagagemand is gemaakt van taai maar dempend polypropyleen-schuim, hetzelfde spul dat ook aan de binnenkant van motorhelmen zit. Uiteraard zijn we spatborden en verlichting niet vergeten. Er is zelfs de mogelijkheid een achterdrager te monteren, voor nog meer laadcapaciteit.
Mountainbikes MTB Hardtail
Of het nu een topmodel is of een gunstig geprijsde instapper, onze constructeurs geven ieder frame maximale aandacht. Onze veelzijdige Acid Hybrid One heeft daarom een frame van hoogwaardig Superlite aluminium met semi-geintegreerde accubak, voor een optimale mix van gewicht, stijfheid en comfort. De lasverbindingen lopen vloeiend in elkaar over en ook de gestroomlijnde accuklep draagt bij het strakke uiterlijk. De balhoofdbuis is conisch, voor scherp en precies sturen. De 3D gesmede achterpatten dragen eveneens bij aan de hoge mate van stabiliteit. Bovendien bieden ze dankzij hun doordachte constructie de gelegenheid spatborden, een achterdrager en/of een achterstandaard te monteren. Om het af te maken zijn alle kabels binnendoor gevoerd. Mooier, maar het schakelt ook soepeler en beperkt het onderhoud. En tot slot misschien wel het allerbelangrijkste: onze vermaarde Agile Ride geometrie, die een speels karakter combineert met een hoge mate van stabiliteit en controle. Want wat heb je aan de mooiste fiets als die niet lekker rijdt?
Fullsuspension MTB
Een passende fully kiezen valt niet altijd mee, zeker niet als je op zoek bent naar de snelheid van een dubbelgeveerde xc-racer, maar de controle en het comfort wenst van een trail-fully. Met de Stereo 120 29, met achteraan 120mm veerweg en aan de voorkant een centimeter meer, is kiezen niet moeilijk. Het aluminium frame is een staaltje framebouwkunst van de hoogste orde; met hoogwaardige triple-butted en mechanisch vormgegeven framebuizen van Ultralight aluminium hebben onze constructeurs een frame gecreeerd, dat geen gram teveel weegt en toch tot de top behoort als het gaat om sterkte en stijfheid. Maar al was het frame lichter dan lucht, als de rijeigenschappen niet op orde zijn heb je er niks aan. Dankzij onze vermaarde Agile Trail geometrie en ons efficiente veersysteem met Horst-link, is ook dat aspect geoptimaliseerd. Goed controleerbaar in lastige afdalingen, maar tegelijkertijd snel en efficient in de beklimmingen. En met een speels en wendbaar karakter, zoals we dat graag zien bij CUBE. En met de compactere rocker, de verborgen draaipunten en de interne kabeldoorvoer zijn ook de looks retestrak.
Racefietsen
Het kloppende hart van de Agree C:62 is natuurlijk zijn frame. Lichtvoetig, efficient, aerodynamisch en niet onbelangrijk super comfortabel. Dat zijn een hoop kwaliteiten in één. Onverenigbaar, zeggen sommigen. Goed te doen, zeggen onze ontwerpers. Als je maar weet waar je mee bezig bent. Met behulp van onze geavanceerde Twin Mold technologie en ons hoogwaardige C:62 carbon gingen ze op jacht naar het ultieme kader. Met een ultrastijve, aerodynamische gevormde onderbuis en dito liggende achtervork. Met een slanke, aerodynamische en laag aangezette staande achtervork. Met een bijpassende aerodynamische CSL Evo carbon voorvork. Met steekassen. Met een zadelpen met kleine diameter en geintegreerde, aerodynamische zadelpenklem. En natuurlijk met een conische balhoofdbuis voor verhoogde stuurprecisie. Een interne kabeldoorvoer zorgt voor een strak en opgeruimd uiterlijk. Missie geslaagd. Met vlag en wimpel.
TOON ALLE CYCLOCROSS & GRAVEL BIKES ►►
Cyclocross & Gravel Bikes
Licht, lichter, lichtst. Als je op grammenjacht bent, dan telt ieder detail. We wisten vooraf al, dat de toepassing van onze Advanced Twin Mold constructie met C:62 carbon een goed uitgangspunt zou zijn. Maar niet voldoende; om onze Cross Race C:62 te onderscheiden van de rest van het veld was nog iets extra's nodig, iets speciaals. Het antwoord kwam uit onverwachte hoek; onze technici besloten de kabels via de balhoofdbuis naar de binnenkant via het frame te leiden en niet via de gebruikelijke openingen in de onderbuis. Deze benadering bleek, naast een strak uiterlijk, twee belangrijke voordelen te bieden. Allereerst de eliminatie van schurende kabels. Maar misschien nog wel belangrijk was dat we de schuine buis wegens het ontbreken van doorvoeropeningen minder hoefden te versterken, waardoor we nog meer gewicht konden besparen. Samen met de carbon voorvork bewijst de Cross Race C:62 eens te meer, dat schoonheid in de details zit.
Stadsfietsen
We hebben het frame van de SL Road gemaakt van extreem lichte, double butted aluminium buizen. Dat levert niet alleen een zeer goede verhouding op tussen gewicht en stijfheid, maar misschien nog wel belangrijker zijn heerlijke rijeigenschappen. Natuurlijk is het frame in ons geavanceerde testlab intensief getest, je verwacht niet anders van ons. Het aerodynamische profiel van de aluminium voorvork, geinspireerd op onze volbloed racefietsen, is enorm stijf en ziet er zelfs snel uit als de fiets stilstaat. Terwijl er zowel voor als achter plaats genoeg is voor banden tot 40 mm! De versnellingskabels hebben we door de schuine buis laten lopen. Dat is niet alleen mooier, maar garandeert ook langdurig soepel schakelen. Toch behoefte aan spatborden, bijvoorbeeld in de winter, of wil je een achterdrager monteren? Kan allebei. Er is zelfs gedacht aan nokken voor het monteren van een achterstandaard. Dat is pas meedenken!
Tourfietsen
Dankzij zijn veelzijdigheid en rijgemak heeft onze Touring een grote schare trouwe fans. We brengen deze kilometervreter daarom in maar liefst drie uitvoeringen: met klassiek diamantframe, als mixed frame en met lage instap. In alle gevallen is het frame geconstrueerd van ons lichte en sterke Superlite aluminium, waarvan de buizen een variabele wanddikte hebben. Dik waar nodig, dun waar het kan. De versnellingskabels lopen door die buizen, voor een strak uiterlijk, minder onderhoud en langdurig soepel schakelen. Niet alleen is de constructie geoptimaliseerd, ook de geometrie. Deze Efficient Comfort geometrie is, zoals de naam al aangeeft, zowel efficient als comfortabel wanneer je lange dagen in het zadel doorbrengt. De fraaie gesmede achterpatten bieden niet alleen ruimte voor het monteren van de bagagedrager en de remklauw, maar ook aan een achterstandaard. Dat is gewoon de beste plek als je met fietstassen onderweg bent. En natuurlijk hebben we gedacht voor voldoende bidonhoudernokjes. Je ziet het, de Touring is overal klaar voor. Nu nog een mooie route uitzoeken.
Triathlon Fietsen
Zwemmen, fietsen, hardlopen. Als iedere seconde telt, dan is je racefiets het belangrijkste onderdeel van je uitrusting. We hebben daarom geld noch moeite gespaard om een serie racemachines te creëren die de wind kunnen verslaan.
Speed E-Bikes 45 Km/h
De Kathmandu Hybrid heeft een verdiende reputatie van veelzijdigheid, degelijkheid en comfort. Er stond dus nogal wat op het spel toen we onze constructeurs de opdracht gaven een nieuwe Kathmandu Hybrid rond de nieuwe Bosch CX aandrijflijn van de vierde generatie te ontwikkelen. Aan de andere kant, Bosch maakt het ons niet moeilijk. Immers, hun nieuwe aandrijflijn is veel lichter en compacter dan zijn voorganger. Centraal in het frameontwerp staat ons Modular Battery System. De motorophanging en batterijhouder van de Kathmandu Hybrid worden daarbij als één geheel gegoten. Gravity-casting noemen we dit geavanceerde procede. Het levert een sterkere en stijvere constructie op, terwijl tegelijkertijd gewicht bespaard wordt. En, misschien nog wel belangrijker, het positioneert de krachtige Bosch motor en de accu op precies de juiste plaats om de rijkwaliteiten te optimaliseren. Bovendien is er zo weer plek op de onderbuis voor een bidonhouder. En plek voor een accu met een grotere capaciteit, mocht je daar behoefte aan hebben. Uiteraard lopen alle kabels binnendoor. Voor het mooi, maar ook omdat ze de kabels schoon en droog blijven, voor soepel schakelen. En wat dacht je van de geintegreerde bagagedrager. Last-but-not-least: we hebben het frame zo ontworpen, dat er nu een voorvork met 100 mm veerweg in past. Rijd je zomaar onverstoorbaar over een keienpad. Nog nooit was een Kathmandu Hybrid zo veelzijdig. Zoals iedere ervaren vakantiefietser kan beamen: schoonheid zit in de details.
Cube
CUBE AIM PRO | 2023 | grey/flashyellow | XS
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | grey/flashyellow | S
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | grey/flashyellow | M
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | grey/flashyellow | L
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | grey/flashyellow | XL
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | grey/flashyellow | XXL
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | shiftverde/black | XS
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | shiftverde/black | S
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | shiftverde/black | M
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | shiftverde/black | L
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | shiftverde/black | XL
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM PRO | 2023 | shiftverde/black | XXL
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | shiftiris/black | XS
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | shiftiris/black | S
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | shiftiris/black | M
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | shiftiris/black | L
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | blush/silver | XS
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | blush/silver | S
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | blush/silver | M
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE ACCES WS EAZ | 2023 | blush/silver | L
Fiets Privé Lease | € 37,51 |
Zakelijke Fietslease | € 31,56 |
CUBE AIM RACE | 2023 | black/azure | XS
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | black/azure | S
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | black/azure | M
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | black/azure | L
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | black/azure | XL
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | black/azure | XXL
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | olive/black | XS
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | olive/black | S
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | olive/black | M
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |
CUBE AIM RACE | 2023 | olive/black | L
Fiets Privé Lease | € 38,72 |
Zakelijke Fietslease | € 32,52 |